Milí žáci, vážení rodiče,
všichni si zvykáme na stávající situaci, která je pro nás všechny nová. Tak se my, učitelé, zamýšlíme nad tím, jak se se současným stavem vypořádat co nejlépe a především jak vám, žákům, zprostředkovat výuku co nejlepším způsobem, který by byl ale zároveň pokud možno univerzální.
Máme již skoro dvoutýdenní zkušenosti se zadáváním práce a spoluprací s vámi na dálku a z ní vycházíme. V zájmu pokud možno maximálně univerzálního přístupu, který by vyhovoval co největší části z vás, jsme se rozhodli ještě poněkud upravit způsob zadávání práce na doma.
Pro žáky a žákyně 1.- 4. ročníků se nic nemění, zadání úkolů se dozví od rodičů, kterým přijde e-mailem.
Pokud jsi žák/žákyně 5. – 9. ročníku, najdeš zadání úkolů na stránkách školy pod odkazem své třídy tak jako doposud. Změna spočívá v tom, že jednak u zadání najdeš i termín, do kdy bys měl dané úkoly splnit. Další změna nastane v tom, že jednotlivá zadání budou mít podobu odkazů v tabulce a otevřou se po rozkliknutí. Od toho si slibujeme, že celý systém bude přehlednější a i vám se bude lépe sledovat, čím jste se již zabývali a co vás ještě čeká. Zároveň „stará“ zadání nebudou mizet, takže se k nim budete moci vrátit, když budete potřebovat.
Každé dopoledne, tedy v době, kdy by za normálních okolností byla škola, jsme vám k dispozici na e-mailu a budeme rádi, když se na nás obrátíte – ať už proto, že budete potřebovat něco zkonzultovat, že si s něčím nebudete vědět rady, nebo proto, že se nám budete chtít pochlubit tím, co se vám povedlo. V zadáních najdete také úkoly, které od vás budeme chtít odevzdat, ať už elektronicky nebo později, až se sejdeme ve škole. Pokud víte, že některý ze zadaných termínů nebudete stíhat, budeme rádi, když nám to dáte vědět třeba e-mailem.
Plán na následující týden se dozvíte vždy v pondělí ráno.
Jako žák máš odpovědnost:
- každé pondělí si prostudovat týdenní plán a rozplánovat si, kdy budeš plnit jednotlivé úkoly
- plnit úkoly pravidelně a věnovat se všem předmětům
- řídit se zadáním od svých učitelů a dodržovat jednotlivé termíny
- pokud ti něco nepůjde, nebo nebudeš-li něčemu rozumět, bez váhání se spojit s učitelem předmětu prostřednictvím emailu, nebo využít již domluvené komunikační kanály
- nenechávej dotazy až na dobu, kdy se znovu všichni sejdeme ve třídě
- být připraven, že po návratu do školy bude tvé domácí učení zhodnoceno
[clear]
Vás, rodiče,
žádáme o zodpovědnou spolupráci. Vždy začátkem týdne ověřte, že Vaše dítě má zadání domácí přípravy a že ví, co má dělat. Během týdne průběžně kontrolujte plnění zadaných úkolů. V případě, že Vy nebo Vaše dítě potřebujete s něčím poradit, nebojte se nás kontaktovat. Všichni vyučující jsou k dispozici na e-mailu nebo na jiném domluveném komunikačním kanálu.
Mrzí nás ztížené podmínky výuky. Budeme se snažit, aby i přes uvedená opatření bylo žákům poskytnuto kvalitní vzdělání, jaké tato výjimečná situace umožní.
Těšíme se na další shledání opět ve třídě.
Mgr. Alexandra Kejharová
[clear]
Zadání pro práci z domova
[clear]
Na stránkách jednotlivých tříd najdete zadání pro práci z domova. Zadání k jednotlivým předmětům je uvedeno u příslušných předmětů v týdenních plánech. U žáků 1. – 4. ročníků jste zadání od třídních učitelů většinou obdrželi e-mailem, v týdenních plánech najdete jen zadání pro anglický jazyk. U žáků 5. – 9. ročníků jsou všechny pokyny uvedeny na stránkách jednotlivých tříd u týdenních plánů.
[clear]
[button link=“http://www.zssuchdol.cz/tridy/trida-i-a/trida-ii-a-2019/“ color=“limegreen“] II. A[/button] [button link=“http://www.zssuchdol.cz/tridy/trida-i-a/trida-ii-b-2019/“ color=“limegreen“] II. B[/button] [button link=“http://www.zssuchdol.cz/tridy/trida-i-a/trida-ii-c-2018/“ color=“limegreen“] II. C[/button] [button link=“http://www.zssuchdol.cz/tridy/trida-i-a/trida-ii-d/“ color=“limegreen“] II. D[/button] [button link=“http://www.zssuchdol.cz/tridy/trida-i-a/trida-iii-a-2019/“ color=“limegreen“] III. A[/button] [button link=“http://www.zssuchdol.cz/tridy/trida-i-a/trida-iii-b-2019/“ color=“limegreen“] III. B[/button] [button link=“http://www.zssuchdol.cz/tridy/trida-i-a/trida-iii-c-2018/“ color=“limegreen“] III. C[/button] [button link=“http://www.zssuchdol.cz/tridy/trida-i-a/trida-iii-d-2019/“ color=“limegreen“] III. D[/button][button link=“http://www.zssuchdol.cz/tridy/trida-i-a/trida-iv-a-2018/“ color=“limegreen“] IV. A[/button] [button link=“http://www.zssuchdol.cz/tridy/trida-i-a/trida-iv-b-2018/“ color=“limegreen“] IV. B[/button] [button link=“http://www.zssuchdol.cz/tridy/trida-i-a/trida-iv-c-2019/“ color=“limegreen“] IV. C[/button][button link=“http://www.zssuchdol.cz/tridy/trida-i-a/trida-v-a-2018/“ color=“limegreen“] V. A[/button] [button link=“http://www.zssuchdol.cz/tridy/trida-i-a/trida-v-b-2018/“ color=“limegreen“] V. B[/button] [button link=“http://www.zssuchdol.cz/tridy/trida-i-a/trida-v-c-2019/“ color=“limegreen“] V. C[/button][button link=“http://www.zssuchdol.cz/ii-stupen/trida-vi-a/“ color=“blue“] VI. A[/button] [button link=“http://www.zssuchdol.cz/ii-stupen/trida-vi-b/“ color=“blue“] VI. B[/button] [button link=“http://www.zssuchdol.cz/ii-stupen/trida-vi-d-2019/“ color=“blue“] VI. D[/button] [button link=“http://www.zssuchdol.cz/ii-stupen/trida-vi-e-2019/“ color=“blue“] VI. E[/button][button link=“http://www.zssuchdol.cz/ii-stupen/trida-vii-a/“ color=“blue“] VII. A[/button] [button link=“http://www.zssuchdol.cz/ii-stupen/trida-vii-b/“ color=“blue“] VII. B[/button][button link=“http://www.zssuchdol.cz/ii-stupen/viiia-trida/“ color=“blue“] VIII. A[/button] [button link=“http://www.zssuchdol.cz/ii-stupen/trida-viii-b/“ color=“blue“] VIII. B[/button][button link=“http://www.zssuchdol.cz/ii-stupen/ix-a-trida/“ color=“blue“] IX. A[/button] [button link=“http://www.zssuchdol.cz/ii-stupen/trida-ix-b/“ color=“blue“] IX. B[/button]